Eating on her own

This is how C. looks like when trying to eat on her own. It is a new skill!

And with this step in developement, she finds it pretty uncool do be fed. Therefore any attempts have the following outcome:

C. laughs, Mommy laughs too. And cleans. But I love it!!! Not the cleaning though, but us laughing!

Advertisements
This entry was posted in Family, Parenting and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Eating on her own

  1. Stephanie says:

    Oh wie süß!
    Wir sind gerade mit Beikost angefangen – aber Möhren gehen gerade gar nicht!

    Mit dem Button hat es ja geklappt – super!

    LG

    • Liebe Stephanie,
      bei uns geht beikostmäßig gerade auch gar nichts mehr. Ich vermute, daß hat auch etwas mit den Schneidezähnchen zu tun, die sich gerade auf den Weg nach draußen machen. Ich bin da entspannt – dann gibt es jetzt halt wieder mehr Milch! Angefangen habe ich übrigens mit Pastinake. Selbstgekocht war die ziemlich süß und lecker. Das hat gut funktioniert.
      Liebe Grüße

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s